Kinderboekenfestival van Bol.com en ik ben er bij!

Soms krijg je nieuws waarvan je helemaal warm van binnen wordt. Het gebeurt niet veel, maar zoiets overkwam mij een paar dagen geleden. Ik kreeg een mail binnen van Bol.com. Eens per jaar organiseren zij een gratis festival wat helemaal in het teken staat van kinderboeken. Twee uur lang geven bekende auteurs en persoonlijkheden workshops en lezingen, allemaal in het teken van de vermaak van kinderen. Dit wordt ook gefilmd en gebruikt in commerciële uitingen. Ook wordt er een goed doel gekoppeld aan het festival. Dus, voor mij, is het iets waar ik bij wil zijn en nu ook mag zijn – als gast.  En dat is spannend. Want, wat ga ik doen? In ieder geval voorlezen uit mijn nieuwste boek De hoed van opa en een korte workshop geven. Ik twijfel nog welke workshop ik ga doen, maar leuk zal het zeker worden. Misschien zie ik je daar, maar er komen nog meer festivals aan waar ik aanwezig zal zijn.

Leave a Reply

