Volgend jaar nieuw prentenboek

Graviant Educatieve Uitgaven

Als auteur ben je eigenlijk altijd bezig. Voor iedereen die schrijft zal het bekend in de oren klinken. In de afgelopen jaren ben ik dan ook druk in de weer geweest met nieuwe manuscripten, gewoon tussen de bedrijven door. Een daarvan, ‘Opa’s hoge hoed’ is opgestuurd naar verschillende uitgevers. Twee weken geleden kreeg ik het verlossende bericht: het gaat uitgegeven worden! Natuurlijk moet er nog veel gebeuren, want naast auteur-zijn, ben ik ook een illustrator. Het is dus wel zo leuk als ik mijn eigen prentenboek ga illustreren.

Mijn nieuwe uitgever wordt Graviant en ik ben maar wat blij. Hou deze site goed in de gaten voor updates.

Leave a Reply

