NaNoWriMo 2014

Participant-2014-Web-Banner

Ik deed twee jaar geleden een poging om een verhaal te schrijven binnen een maand. Ik faalde, maar alleen maar omdat mijn dochter werd geboren. Een goed excuus, vind ik. Maar dit jaar heb ik geen excuus. Dus.
Ik hou van kinderboeken en fantasy, maar toch wil ik het eens over een andere boeg gooien en gaan voor een romance. Gewoon omdat juist dat genre bijna aan flarden wordt gelezen zonder dat de boekenwinkels vol staan met romantische titels. Dat is gek. Vind ik. Dus vandaar dat ik een poging wil gaan wagen. Gewoon omdat het leuk is en omdat er ook binnen het romantische genre’s goede titels te vinden zijn. Niet dat ik die per definitie ga of kan schrijven, maar ik vind wel dat het genre wat meer aandacht verdient. Dat is ook waarom het Valentijngenootschap in het leven is geroepen.

Wil je meedoen, ik ben te vinden onder de naam muffles. Schrijfbuddies kunnen we allemaal wel gebruiken, denk ik.

 

Leave a Reply

