Manuscripta

Ik was er nog nooit eerder geweest, maar het stond al langer op mijn verlanglijstje: de Manuscripta. In vroegere jaren werd de Manuscripta in Amsterdam gehouden en als schrijver moest je daarheen. Ik als ‘would-be’ schrijver kon natuurlijk niet ontbreken, maar toch heb ik het elk jaar uitgesteld. Tot vandaag. Dit jaar was de Manuscripta in Utrecht neergestrekken, als onderdeel van de Uitmarkt. Dus ik ben geweest. Ik had wat afspraken, dus ik kwam later, maar toch heb ik nog even gesproken met Jose Vriens, Dani van Doorn en wat anderen. En juist door die gesprekken en die enthousiaste schrijvers in hun kraampjes weet ik dat ik een goede schrijver wil worden, en tekenaar en zelfs uitgever. Het boekenvak fascineert mij.
Volgend jaar weer!

Leave a Reply

