Schrijven in de bibliotheek

Vandaag zit ik in de bibliotheek. Voor mij, als schrijver, is dat de meest inspirerende plek om verder te gaan met mijn nieuwe kinderboek, want waar vind je meer boeken om even in te neuzen als de inspiratie zich verstopt heeft?
Afgelopen weekend mijn uitgever ontmoet en een leuk en verfrissend gesprek gehad. Dus voor mijzelf moet ik aan de slag. Er is geen echte deadline, maar ik heb die stok achter de deur wel nodig.
Dus vandaag vul ik mijn eerste blog-entry in, hier in de bieb. En zo ga ik aan het werk met een nieuw hoofdstuk over Elise. Ze is een stoer meisje wat heimelijk verliefd blijkt te zijn op Boet, de hoofdpersoon. Voor beiden nieuw, dus ben benieuwd of Elise het hem ook echt gaat vertellen.

2 thoughts on “Schrijven in de bibliotheek

    1. Zeer waarschijnlijk wel, want per 1 juli ga ik er ook als vrijwilliger werken, en dan loop ik vooral rond tijdens de self service uren. Trek me gerust aan mijn jasje voor een babbeltje of een vraag.

Leave a Reply

