Recensie Flora Bellefleur op Bol.com

SSSuper spanend!

20 juni 2012 | Door: BoekenAnoniempje

Ik hou altijd wel van leuke fantasieboeken, vooral als het zich in onze wereld afpeelt en in een andere!

Eerst had ik op de achterflap gelezen waar ‘t over ging en daarna had ik ‘m meteen besteld.
Ik heb er geen spijt van gekregen, want toen ik erin begon te lezen, was het boek meteen niet meer weg te leggen!

Het boek zit vol humor, spanning en niet te vergeten avonturen…
Als er meer delen volgen, wil ik die zeker hebben!

Het boek is voor vele lezers leuk om te lezen. Ook zelfs “stiekem” voor mensen die ouder zijn dan de leeftijdscategorie . Al met al een SSSuper goed boek dus.

Pluspunten: Fantasierijk, Meeslepend verhaal, Grappig, Goed plot, Spannend

http://www.bol.com/nl/p/gewoon-flora/9200000005423028/

 

Leave a Reply

